2011年6月27日

中英文圣诗:你能够得到祝福-就是祂自己!

前要的是祝福


http://www.hymnal.net/Hymns/Hymnal/midi/e0513_i.mid Mode: MP3/MIDI

1.前要的是祝福,

今要主自己;

前要的是医治,

今要主而已;

前我贪求恩赐,

今要赐恩者;

前我寻求能力,

今要全能者。

•永远举起耶稣,

赞美主不歇;

一切在于基督,

主是我一切。

2.前常用手抓主,

今主手牵我;

前常无所适从,

今抛锚稳妥;

前是宝贵感觉,

今凭主口说;

前是频频苦试,

今完全信托。

3.前是忙于打算,

今则靠祈求;

前是悬切罣虑,

今则主担忧;

前随我之所欲,

今听主支配;

前不住的讨问,

今不断赞美。

4.前我欲利用主,

今则主用我;

前是我的事业,

今为主工作;

前欲得人称赞,

今求主欢喜;

前不过半得救,

今被救到底。

5.前羡慕得着主,

今知主属我;

前我灯将熄灭,

今则光炳烁;

前所望的是死,

今等候被提;

我所有的一切,

都在主自己。

Source: http://www.hymnal.net/hymn.php/ch/394/gb=1#ixzz1QWkSwCqC


Once it was the blessing


http://www.hymnal.net/Hymns/Hymnal/midi/e0513_i.mid Mode: MP3/MIDI







1.Once it was the blessing,

Now it is the Lord;

Once it was the feeling,

Now it is His Word;

Once His gift I wanted,

Now, the Giver own;

Once I sought for healing,

Now Himself alone.

•All in all forever,

Only Christ I’ll sing;

Everything is in Christ,

And Christ is everything.

2.Once ’twas painful trying,

Now ’tis perfect trust;

Once a half salvation,

Now the uttermost;

Once ’twas ceaseless holding,

Now He holds me fast;

Once ’twas constant drifting,

Now my anchor’s cast.

3.Once ’twas busy planning,

Now ’tis trustful prayer;

Once ’twas anxious caring,

Now He has the care;

Once ’twas what I wanted,

Now what Jesus says;

Once ’twas constant asking,

Now ’tis ceaseless praise.

4.Once it was my working,

His it hence shall be;

Once I tried to use Him,

Now He uses me;

Once the pow’r I wanted,

Now the Mighty One;

Once for self I labored,

Now for Him alone.

5.Once I hoped in Jesus,

Now I know He’s mine;

Once my lamps were dying,

Now they brightly shine;

Once for death I waited,

Now His coming hail;

And my hopes are anchored

Safe within the veil

没有评论:

精选博文

2020年属天医治与健康新系列(一)郑乙蒨传道(医生)视频教课

当初郑医生决心去更进一步学习属天的医治时,把经营了15年的诊所关闭。她的病人对她说,“郑医生,妳学会了,一定要回来教我们!” 郑医生当时就给了她的病人承诺说她会回来开课的。所以郑医生今天开始新系列教导大家学习属天医治。不论你是新朋友,还是她过去的病人或家属,欢迎你来网上学习。 医...